دانلود آهنگ رضا صادقی به نام کفش آهنی+متن آهنگ

فیلــــــم و موزیکــــــ ★

Wink Girl

دانلود آهنگ رضا صادقی به نام کفش آهنی+متن آهنگ

 

دانلود

 

 

 __________________________

متن آهنگ

 

من دیگه خسته شدم بس که چشام خیس ِ گلم
خوب ببینم و بفهمم و
بازم چیزی نگم
من دیگه بریدم از بس که شکستم از خودی
توی آینه خیره شم
بگم به چشمام چی شدی؟!
خستم از حرفهای خوب و بی سر و ته بی ثمر
حسرت یه عمر رفته
عقده های تازه تر
متنفرم از آدمای بی مغز و شلوغ
از کتابایی با اسمای قشنگ
متن دروغ

دیگه نوبت توئه خسته شی دنیا بشکنی
اینبار ایستادم تا آخرش
با کفش آهنی
بات میجنگم تا نگی ترسیده بود پیاده شد
بس که پشت پا زدی
گذشتن از تو ساده شد

دیگه نوبت توئه خسته شی دنیا بشکنی
اینبار ایستادم تا آخرش
با کفش آهنی
بات میجنگم تا نگی ترسیده بود پیاده شد
بس که.پشت پا زدی
گذشتن از تو ساده شد

همه از عشق میگن و باز آبروشو میبرن
عقل کـُل نشون میدن
از خودشون بی خبرن
مــُد شده حرفهای پوچ و گنده و بی سر و دست
بگو تا کی باید این
نمایش و دید و نشست
وقتی حتی نمی خوای بازی کنی بازیت میدن
حتی می خوای خودتم که باشی
باز نمیزارن
همه می خوان اونی باشی که خیالشون می خواد
من دیگه داره از این بازیه
سیرک
بدم میاد

هرچقدر.زانو زدیم راه اومدیم
دیگه بسه
هرچقدر خورد شدیم و دم نزدیم
دیگه بسه
عاشق و عارف و درویش و من و تو با خدا
رو به روت وای میستیم و باهم می خونیم
همصدا

دیگه نوبت توئه خسته شی دنیا بشکنی
اینبار ایستادم تا آخرش
با کفش آهنی
بات میجنگم تا نگی ترسیده بود پیاده شد
بس که.پشت پا زدی
گذشتن از تو ساده شد

 __________________________ 

  

 

نظر یادتون نره!


نظرات شما عزیزان:

ِN00B Sibot
ساعت17:08---16 تير 1392
زیبا بود.


مرسی از سارا خانوم
پاسخ: خواهش .این چی بوده زدی؟!


آرش
ساعت20:38---21 خرداد 1392
من از طرفداران رضا صادقی هستم اکثر کنسرت هاش رفتم اگه امکان داره بیشتر از رضا صادقی بزار اینکه فوق العاده بود.
پاسخ:باریککک=)) ok


ِN00B Sibot
ساعت17:08---16 تير 1392
زیبا بود.


مرسی از سارا خانوم
پاسخ: خواهش .این چی بوده زدی؟!


آرش
ساعت20:38---21 خرداد 1392
من از طرفداران رضا صادقی هستم اکثر کنسرت هاش رفتم اگه امکان داره بیشتر از رضا صادقی بزار اینکه فوق العاده بود.
پاسخ:باریککک=)) ok


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: Download ، عکــــــس ایرانــــی و خارجــــی ، برنامه آپدیت ، فیلــــــم ایرانــــی و خارجــــی ، موزیکــــــ بــــا کــــلام و بــــی کــــلام ، ،


برچسبها:
نوشته شده در سه شنبه 21 خرداد 1395برچسب:دانلود,آهنگ,رضا صادقی,کفش آهنی,متن آهنگ, music,download,reza sadeghi,ساعت 19:1 توسط سارا بهرامی|



قالب ساز آنلاین